Ügyfélhívó rendszer a gyömrői postán
Március 22-én ügyfélhívó rendszert vezetett be a Magyar Posta a gyömrői fiókban. Ettől gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést remél a cég.
Március 22-én ügyfélhívó rendszert vezetett be a Magyar Posta a gyömrői fiókban. Ettől gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést remél a cég. Amennyiben az ügyfél a sorszámkiadónál megfelelő szolgáltatást választ, nem fordulhat elő olyan eset, hogy rossz pultnál várakozik, és ez csak akkor derül ki, amikor már sorra került. Ha valaki több szolgáltatást is igénybe szeretne venni, amit egy munkahelyen nem lehet megoldani, akkor az első munkahely átirányítja a másodikhoz. Nem kell új sorszámot kérnie, mert a rendszer besorolja a várakozók közé - áll a Magyar Posta közleményében.
Az egyelőre nem világos, hogy vajon ettől miért lenne gyorsabb a kiszolgálás, és az sem valószínű, hogy megszűnnek majd a rendszeresen előforduló tömegjelenetek.
Gyömrő postán elérhető szolgáltatások:
- Bankszámla szolgáltatás
- Posta Személyi Kölcsön
- Befektetési termékek
- Betéti termékek
- Csekkbefizetés (bankkártyás, készpénzes)
- Kincstári Takarékjegy
- Lakás-előtakarékosság
- Életbiztosítás
- Gépjármű-biztosítás
- Casco
- Otthonbiztosítás
- Utasbiztosítás
- Balesetbiztosítás
- Csomagfeladás
- EMS-feladás
- Levélküldemények feladása
- Postán maradó küldemények kézbesítése
- FŐGÁZ Fiókiroda*
- TIGÁZ Ügyintézési pont*
- Gépi szerencsejáték
- Első napi bélyegzés